Anmälan till 5-dagars 2008 2007-10-25 20:43 

Nu är det bara några dagar kvar till 1:a anmälningsstoppet till 5-dagars i Sälen. Anm avgiften skall vara betald till 1 nov om ni skall ha det billigaste alternativet.

Sedan blir det 115 kr dyrare för vuxna o 65 kr för ungdom. Nästa stopp är 1 mars 2008. Därefter ännu dyrare.
Det är bokat 130 platser i Sälen för KFUMs del men ikväll är det bara 23 anmälda ???


Till anmälan på O-Ringens hemsida

Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2106


Skrivet av:

C-G Garpenlund