|
Ullmax-packning - 2 till behövs!
| 2007-10-29 08:35 |
På måndag 29/10 kl 17-21 kör vi ett nytt sista tillfälle och packar väskor, välkomna till en trevlig kväll som ger intäkt till föreningen. Arbetet kommer bestå av att packa upp och galga kläder, etikettmärka och packa i Ullmax-väskor.
Förra omgången gjordes grymt bra jobb med att packa väskor. Sista tillfället föll dock bort så det kör vi nu istället, måndag 29/10 kl 17-21.
Platsen är i Ullmax lager, Hemmansvägen 42 i Sörby (samma hus som Röhnisch). Skyltar sätts upp som visar vägen i byggnaden. Självklart bjuds det på fika under kvällen.
Maximalt antal är ca 12 personer.
Anmäl dig i kommentarsfälten nedan!
|
Kommentarer
| 13 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Lasse A [2007-10-29 15:58] | |
|
 |
| Även jag kommer |
| Skrivet av: | Peiza [2007-10-29 9:09] | |
|
 |
| Kommer |
| Skrivet av: | Hasse [2007-10-28 17:51] | |
|
 |
| Ulla kommer |
| Skrivet av: | Garpen [2007-10-27 23:42] | |
|
 |
| kommer |
| Skrivet av: | Lasse H [2007-10-26 15:30] | |
|
 |
| Ett möte 17.00 och ett annat 17.30 (lite längre), men sen...! När det nu kan bli... Men före 21! |
| Skrivet av: | Brynäs [2007-10-26 15:16] | |
|
 |
| Kommer |
| Skrivet av: | Cecilia K [2007-10-26 13:58] | |
|
 |
| Sus>> Det låter bra! Kom så fort du hinner. |
| Skrivet av: | Sus [2007-10-26 13:35] | |
|
 |
| Jag kan komma, men senare. Någon gång mellan 18-19 skulle jag tippa om det är ok. Möte på jobbet som jag inte vet när det slutar. |
| Skrivet av: | Christina W L [2007-10-24 13:14] | |
|
 |
| Kommer |
| Skrivet av: | Pecka [2007-10-24 10:16] | |
|
 |
| Kommer |
| Skrivet av: | Johan "Balken" Lundmark [2007-10-23 16:22] | |
|
 |
| Kommer!! |
| Skrivet av: | Cecilia K [2007-10-23 14:49] | |
|
 |
| ...och jag är där såklart! :) |
| Skrivet av: | H-G [2007-10-23 14:37] | |
|
 |
| Jag kommer |
[Tillbaka]
|
|