INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Ullmax-packning - 2 till behövs! 2007-10-29 08:35 

På måndag 29/10 kl 17-21 kör vi ett nytt sista tillfälle och packar väskor, välkomna till en trevlig kväll som ger intäkt till föreningen. Arbetet kommer bestå av att packa upp och galga kläder, etikettmärka och packa i Ullmax-väskor.

Förra omgången gjordes grymt bra jobb med att packa väskor. Sista tillfället föll
dock bort så det kör vi nu istället, måndag 29/10 kl 17-21.

Platsen är i Ullmax lager, Hemmansvägen 42 i Sörby (samma hus som Röhnisch). Skyltar sätts upp som visar vägen i byggnaden. Självklart bjuds det på fika under kvällen.

Maximalt antal är ca 12 personer.

Anmäl dig i kommentarsfälten nedan!




Skrivet av: Cecilia Knutsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=2104


  [Tillbaka

Kommentarer 13 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Lasse A [2007-10-29 15:58]
Även jag kommer

Skrivet av: Peiza [2007-10-29 9:09]
Kommer

Skrivet av: Hasse [2007-10-28 17:51]
Ulla kommer

Skrivet av: Garpen [2007-10-27 23:42]
kommer

Skrivet av: Lasse H [2007-10-26 15:30]
Ett möte 17.00 och ett annat 17.30 (lite längre), men sen...! När det nu kan bli... Men före 21!

Skrivet av: Brynäs [2007-10-26 15:16]
Kommer

Skrivet av: Cecilia K [2007-10-26 13:58]
Sus>> Det låter bra! Kom så fort du hinner.

Skrivet av: Sus [2007-10-26 13:35]
Jag kan komma, men senare. Någon gång mellan 18-19 skulle jag tippa om det är ok. Möte på jobbet som jag inte vet när det slutar.

Skrivet av: Christina W L [2007-10-24 13:14]
Kommer

Skrivet av: Pecka [2007-10-24 10:16]
Kommer

Skrivet av: Johan "Balken" Lundmark [2007-10-23 16:22]
Kommer!!

Skrivet av: Cecilia K [2007-10-23 14:49]
...och jag är där såklart! :)

Skrivet av: H-G [2007-10-23 14:37]
Jag kommer



[Tillbaka]
VECKANS TRÄNING
Ti 30Veteraner: Saml. i Karlslund kl 10 för promenad o fika
Tävling: Poängtävling OK Milan, se Eventor
[Hela månaden]


SNABBLÄNKAR
[Fler länkar]

TÄVLINGAR
KFUM Multisport

SIDAN IDAG
Antal inloggningar: 1
Varav unika: 1

[Mer statistik]