Ullmax-packning - 2 till behövs! 2007-10-29 08:35 

På måndag 29/10 kl 17-21 kör vi ett nytt sista tillfälle och packar väskor, välkomna till en trevlig kväll som ger intäkt till föreningen. Arbetet kommer bestå av att packa upp och galga kläder, etikettmärka och packa i Ullmax-väskor.

Förra omgången gjordes grymt bra jobb med att packa väskor. Sista tillfället föll
dock bort så det kör vi nu istället, måndag 29/10 kl 17-21.

Platsen är i Ullmax lager, Hemmansvägen 42 i Sörby (samma hus som Röhnisch). Skyltar sätts upp som visar vägen i byggnaden. Självklart bjuds det på fika under kvällen.

Maximalt antal är ca 12 personer.

Anmäl dig i kommentarsfälten nedan!



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2104

Skrivet av: Cecilia Knutsson