INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Udda-KM [Nu med film!] 2007-10-30 17:01 

Udda-KM i datorspel (Age Of Empires 2) kommer att avgöras den 2 november. Anmälan i kommentarsfältet nedan.

Udda-KM i Age of Empires II, fredagen den 2 november

Samling/TC: Klubbstugan i Karlslund från kl. 18.00 fredagen den 2 november

Parkering: Vid Motionscentralen

Logi: På hårt underlag

Lagsammansättning: Tvåmannalag, anmäls i förväg (spelarpool kommer att finnas)


Lagkuvert: Hämtas på TC från kl. 18.00 på tävlingsdagen. Innehåller spelschema samt uppdaterat PM

Utrustning: Egen dator + nätverkskabel + grenkontakt

Banor: Bestäms på tävlingsdagen av tävlingsledningen

Tävlingsform: 2 vs 2 deathmatch med direkt utslagning. Finalen samt matchen om 3:e pris kommer att visas på storbildskärm

Priser: Ära samt en hemmagjord guldmedalj till segrande lag

Protester: Skriftligt till tävlingsledningen inom 20 minuter efter avslutad match. Vid ett godkännande från juryn har motståndarlaget 30 minuter på sig att lämna in en motprotest

Servering: Välsorterad marka (endast Jolt-cola)
Fältlunch beställs vid ankomst och inhandlas av serveringskommittén från Hagagrillen

Vätska: Finns i kranen samt i den välsorterade markan

Start: Första start ca 18.30
Avstånd till start 0-10 m, se blå ljusslinga

Maxtid: 6 h/spel, därefter speciella tävlingsregler som påskyndar spelet. Vid finalspel samt vid match om 3e pris är maxtiden 8h/spel

Regler: Bestäms av tävlingsledningen och kan komma att ändras under turneringens gång. Anslås på TC

Resultat: Anslås på TC

Toaletter: Finns i anknytning till TC

Frågor: Till tävlingsledningen enligt telefonnummer nedan

Anmälan: I kommentarsfältet nedan

Tävlingsledning:

Mathias Johansson, 070-2043988
Filip Bergman, 073-8085871
Clobbe Norman, 073-0326395

Anmälda lag just nu:
ZiK
Kamikaze
Lag Kejsare
Team Björklunds



Om filmen inte fungerar (internet explorer) så kolla länken:
http://www.shufflevideo.com/media.php?v=8076

Välkommen!!




Skrivet av:

Mathias Johansson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=2100


  [Tillbaka

Kommentarer 25 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Stina, Lovisa och Claes [2007-11-04 18:16]
vad förvånade vi blev att vi fick det svaret! Men, jaja vi säger väl så.

Skrivet av: fille [2007-11-04 16:01]
Stina, Lovisa o Claes>> Rykten är oftast osanna, som i det här fallet. Jag tror att det luktar dåliga förlorare..

Skrivet av: Matte [2007-11-04 15:55]
Stina, Lovisa o Claes>> Ja, om det var tävling i fuska så vann dom lätt!!!

Skrivet av: Stina, Lovisa o Claes [2007-11-04 12:53]
Vi hörde vissa rykten från helt säkra källor att det var lag Kamikaze som vann?! Vissa andra lär ha fuskat rejält?

Skrivet av: Tävlingsledningen [2007-11-03 10:02]
1 ZiK
2 Kamikaze
3 Lag Kejsare
4 Team Björklunds

Skrivet av: matte [2007-11-01 20:40]
Va KUL ses imorgon

Skrivet av: Karin Björklund [2007-11-01 17:06]
Nu är det bestämt! Jag och Anders änmäler oss med team björklunds! :)

Skrivet av: Tävlingsledningen [2007-11-01 16:41]
karin>> kung!
alla>> nu är vi 4 lag! fortsätt anmäla er!
nu är det också bestämt att det blir "vanlig" coca-cola i markan.

Skrivet av: Karin Björklund [2007-11-01 16:11]
Tjenare! Låter som om jag utmanas! ;D Haha, vet inte om jag har ett lag, har jag det?! =D
Har inte spelet men läste mig till att det är lungt ändå? Anmäler härmed iaf mitt intresse tills vidare.

Skrivet av: matte [2007-10-29 21:08]
fille>> Hur ??

Skrivet av: fille [2007-10-29 17:17]
matte>> uppdatera nyheten så den hamnar överst igen

Skrivet av: Tävlingsledningen (matte) [2007-10-29 7:53]
Om det är så att ni vill vara med och spela men har ingen att spela med, skriv då här. Om ni inte får svar så löser vi det.

Skrivet av: Matte [2007-10-25 8:20]
Cornelia>>  BRA !!!!!!!!!!

Skrivet av: fille [2007-10-24 20:46]
Cornelia>> härligt! nu blir det fight!

Skrivet av: Cornelia [2007-10-24 19:02]
Jag anmäler mig och Ludde som lag Kamikaze. VI SKA ÄGA ER! MOHAHAHA!

Skrivet av: fille [2007-10-24 18:07]
alla>> man behöver alltså INTE ha spelet, utan det räcker med att man tar med sin dator så lägger vi in spelet på plats.

Skrivet av: Tävlingsledningen [2007-10-24 18:01]
...>> Du kan anmäla dig fram till och med tävlingsdagen, dvs den 2a november

Skrivet av: ... [2007-10-24 17:40]
När är sista anmälnings dag?
Har inte snackat med eric lindgren....

Skrivet av: Tävlingsledningen [2007-10-21 21:38]
...>>  Nej, vanlig dator går minst lika bra

Skrivet av: ... [2007-10-21 16:07]
behöver man ha en bärbardator

Skrivet av: M&M [2007-10-17 11:53]
Jag skickar Ludde som familjens representant. Han har legat i hårdträning de senaste 7 åren för detta .....

Skrivet av: dg [2007-10-16 17:40]
da Silva>> Kanonbåtar? Det är väl fusk? Eller var något du hittade på för att jag var för bra? :-)

Skrivet av: djn [2007-10-16 17:31]
Hempa >> vad säger du? Ska vi äga kidsen?

Skrivet av: da Silva [2007-10-15 18:14]
Jäkla otur (tur för er) att jag är utomlands då, annars hade ni fått rejält med pisk... Kör ni med SP3 med Eskimåer? Harlén sänkte en gång 14 kanonbåtar med en kajak...

Skrivet av: fille [2007-10-15 17:20]
Jag anmäler fille och mette, lag Zik



[Tillbaka]
VECKANS TRÄNING
Ti 30Veteraner: Saml. i Karlslund kl 10 för promenad o fika
Tävling: Poängtävling OK Milan, se Eventor
[Hela månaden]


SNABBLÄNKAR
[Fler länkar]

TÄVLINGAR
KFUM Multisport

SIDAN IDAG
Antal inloggningar: 0
Varav unika: 0

[Mer statistik]