Udda-KM i datorspel (Age Of Empires 2) kommer att avgöras den 2 november. Anmälan i kommentarsfältet nedan.
Udda-KM i Age of Empires II, fredagen den 2 november
Samling/TC: Klubbstugan i Karlslund från kl. 18.00 fredagen den 2 november
Parkering: Vid Motionscentralen
Logi: På hårt underlag
Lagsammansättning: Tvåmannalag, anmäls i förväg (spelarpool kommer att finnas)
Lagkuvert: Hämtas på TC från kl. 18.00 på tävlingsdagen. Innehåller spelschema samt uppdaterat PM
Utrustning: Egen dator + nätverkskabel + grenkontakt
Banor: Bestäms på tävlingsdagen av tävlingsledningen
Tävlingsform: 2 vs 2 deathmatch med direkt utslagning. Finalen samt matchen om 3:e pris kommer att visas på storbildskärm
Priser: Ära samt en hemmagjord guldmedalj till segrande lag
Protester: Skriftligt till tävlingsledningen inom 20 minuter efter avslutad match. Vid ett godkännande från juryn har motståndarlaget 30 minuter på sig att lämna in en motprotest
Servering: Välsorterad marka (endast Jolt-cola) Fältlunch beställs vid ankomst och inhandlas av serveringskommittén från Hagagrillen
Vätska: Finns i kranen samt i den välsorterade markan
Start: Första start ca 18.30 Avstånd till start 0-10 m, se blå ljusslinga
Maxtid: 6 h/spel, därefter speciella tävlingsregler som påskyndar spelet. Vid finalspel samt vid match om 3e pris är maxtiden 8h/spel
Regler: Bestäms av tävlingsledningen och kan komma att ändras under turneringens gång. Anslås på TC
Resultat: Anslås på TC
Toaletter: Finns i anknytning till TC
Frågor: Till tävlingsledningen enligt telefonnummer nedan
Anmälan: I kommentarsfältet nedan
Tävlingsledning:
Mathias Johansson, 070-2043988 Filip Bergman, 073-8085871 Clobbe Norman, 073-0326395
Anmälda lag just nu: ZiK Kamikaze Lag Kejsare Team Björklunds
Tjenare! Låter som om jag utmanas! ;D Haha, vet inte om jag har ett lag, har jag det?! =D Har inte spelet men läste mig till att det är lungt ändå? Anmäler härmed iaf mitt intresse tills vidare.
Jäkla otur (tur för er) att jag är utomlands då, annars hade ni fått rejält med pisk... Kör ni med SP3 med Eskimåer? Harlén sänkte en gång 14 kanonbåtar med en kajak...