Udda-KM [Nu med film!] 2007-10-30 17:01 

Udda-KM i datorspel (Age Of Empires 2) kommer att avgöras den 2 november. Anmälan i kommentarsfältet nedan.

Udda-KM i Age of Empires II, fredagen den 2 november

Samling/TC: Klubbstugan i Karlslund från kl. 18.00 fredagen den 2 november

Parkering: Vid Motionscentralen

Logi: På hårt underlag

Lagsammansättning: Tvåmannalag, anmäls i förväg (spelarpool kommer att finnas)


Lagkuvert: Hämtas på TC från kl. 18.00 på tävlingsdagen. Innehåller spelschema samt uppdaterat PM

Utrustning: Egen dator + nätverkskabel + grenkontakt

Banor: Bestäms på tävlingsdagen av tävlingsledningen

Tävlingsform: 2 vs 2 deathmatch med direkt utslagning. Finalen samt matchen om 3:e pris kommer att visas på storbildskärm

Priser: Ära samt en hemmagjord guldmedalj till segrande lag

Protester: Skriftligt till tävlingsledningen inom 20 minuter efter avslutad match. Vid ett godkännande från juryn har motståndarlaget 30 minuter på sig att lämna in en motprotest

Servering: Välsorterad marka (endast Jolt-cola)
Fältlunch beställs vid ankomst och inhandlas av serveringskommittén från Hagagrillen

Vätska: Finns i kranen samt i den välsorterade markan

Start: Första start ca 18.30
Avstånd till start 0-10 m, se blå ljusslinga

Maxtid: 6 h/spel, därefter speciella tävlingsregler som påskyndar spelet. Vid finalspel samt vid match om 3e pris är maxtiden 8h/spel

Regler: Bestäms av tävlingsledningen och kan komma att ändras under turneringens gång. Anslås på TC

Resultat: Anslås på TC

Toaletter: Finns i anknytning till TC

Frågor: Till tävlingsledningen enligt telefonnummer nedan

Anmälan: I kommentarsfältet nedan

Tävlingsledning:

Mathias Johansson, 070-2043988
Filip Bergman, 073-8085871
Clobbe Norman, 073-0326395

Anmälda lag just nu:
ZiK
Kamikaze
Lag Kejsare
Team Björklunds



Om filmen inte fungerar (internet explorer) så kolla länken:
http://www.shufflevideo.com/media.php?v=8076

Välkommen!!



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2100


Skrivet av:

Mathias Johansson