|
O-ringen 2008
| 2007-10-15 16:49 |
Är det någon mer än jag som tycker det vore kul om vi kunde bli ett gäng i klassen Ö7 som kämpar mot varandra oberoende av ålder. Jag har testat på Per-Anders Norman och han var inte främmande för detta. Ö7 är en svår men kort bana. Reagera på detta. Det är snart dags att anmäla.
|
Kommentarer
| 1 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Roland F [2007-10-15 20:35] | |
|
 |
| Jag är på! |
[Tillbaka]
|
|