Är det någon mer än jag som tycker det vore kul om vi kunde bli ett gäng i klassen Ö7 som kämpar mot varandra oberoende av ålder. Jag har testat på Per-Anders Norman och han var inte främmande för detta. Ö7 är en svår men kort bana. Reagera på detta. Det är snart dags att anmäla.
|