O-ringen 2008 2007-10-15 16:49 

Är det någon mer än jag som tycker det vore kul om vi kunde bli ett gäng i klassen Ö7 som kämpar mot varandra oberoende av ålder. Jag har testat på Per-Anders Norman och han var inte främmande för detta. Ö7 är en svår men kort bana. Reagera på detta. Det är snart dags att anmäla.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2099


Skrivet av:

Hans Jonhed