|
Verkligen ingen alls med tid för Världens Barn?
| 2007-10-12 11:17 |
Ingen anmälan på förra uppropet! I morgon är det! Vi i orienteringen brukar vara bra på sånt här! Nu är det bara folk från våra lagidrotter + körer! Någon timme utanför en entré i Marieberg?
Självklart kan man vara uppbokad på annat, men Du som bara missat eller glömt efter att ha läst förra gången: Anteckna dig nedan när mellan 11 och 15 Du kan ställa upp och göra en insats!
|
Kommentarer
| 1 inlägg hittills |
|
 |
| Är tyvärr inte hemma i helgen, men kan annars hälsa att det brukar vara ett ganska roligt jobb att stå med bössa på stan eller vid Marieberg. Rekommenderas! |
[Tillbaka]
|
|