Verkligen ingen alls med tid för Världens Barn? 2007-10-12 11:17 

Ingen anmälan på förra uppropet! I morgon är det! Vi i orienteringen brukar vara bra på sånt här! Nu är det bara folk från våra lagidrotter + körer! Någon timme utanför en entré i Marieberg?

Självklart kan man vara uppbokad på annat, men Du som bara missat eller glömt efter att ha läst förra gången: Anteckna dig nedan när mellan 11 och 15 Du kan ställa upp och göra en insats!



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2097


Skrivet av:

Lars Hellstrandh