|
Planeringsdag för kommande träningsperiod - Uppdaterad!
| 2007-10-08 16:25 |
Boka in söndagen den 21 oktober, kl 09.30- ca 16.00, i KFUM-huset. Planeringsdagen vänder sig till alla, från 13 år och uppåt.
Vi lämnar nu en intensiv tränings- och tävlingssäsong bakom oss och blickar nu fram emot en ny lite lugnare träningsperiod. För en gångs skull vill vi vara ute i god tid med planeringen av detta och därför föreslår vi en planeringsdag för kommande vintersäsong.
På programmet står utvärdering av vårens- och höstens träningar och planering av vintersäsongens träningar. Mer detaljerat program kommer under nästa vecka.
Inför mötet så är det bra om man har tänkt till vad man tycker om de träningar vi har haft och de som vi ska planera. Vad har varit bra? Mindre bra? Vad vill vi förändra? Vilka dagar och tider fungerar bäst osv osv. Följande träningar ska vi utvärdera, diskutera och planera: - Torsdagsträningar - Lördagsträningar - Träningshelger - Träningsläger - Gympan - Teknikträningar - Nattcup - Mässan
Under dagen serveras fika och lunch. Anmälan i kommentarsfältet nedan!
|
Kommentarer
| 24 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Björn L [2007-10-20 23:14] | |
|
 |
| Även jag kommer till 11 |
| Skrivet av: | peter [2007-10-20 22:18] | |
|
 |
| jag kommer till 11 |
|
 |
| Jag & Kristin kommer runt 11-12 |
| Skrivet av: | Linda [2007-10-20 16:53] | |
|
 |
| Jag kommer också! |
| Skrivet av: | Kattis [2007-10-20 16:45] | |
|
 |
| Kattis & Johan kommer |
| Skrivet av: | Axel [2007-10-20 16:10] | |
|
 |
| Dyker upp. Vill dock gärna träna och helst rätt snart efter lunch om vi kan samordna och köra en löprunda. |
| Skrivet av: | matte [2007-10-20 15:13] | |
|
 |
| Jag kommer |
| Skrivet av: | Sara K [2007-10-20 13:40] | |
|
 |
| jag kommer också |
| Skrivet av: | Sus [2007-10-20 0:41] | |
|
 |
| Kan tyvärr inte vara med. Jobbar natt. |
|
 |
| Jag kommer vid 10.30-11 kvar över lunch oklart därefter |
| Skrivet av: | Pionhed [2007-10-18 22:31] | |
|
 |
Jag kommer.
Jag tycker även att vi kan ta med oss löparkläder och avsluta mötet med en liten runda på eftermiddagen. |
| Skrivet av: | H-G [2007-10-18 8:18] | |
|
 |
| Har tyvärr fått förhinder, kan ej närvara. |
| Skrivet av: | Piraten [2007-10-16 17:31] | |
|
 |
| Jag kommer |
| Skrivet av: | stina [2007-10-16 11:44] | |
|
 |
| jag kommer, men eventuellt inte förrän på eftermiddagen |
| Skrivet av: | Anette C [2007-10-16 10:38] | |
|
 |
| Jag ska nog springa Karlslundsloppet, men kommer efter lunch. |
| Skrivet av: | Emma A [2007-10-15 9:26] | |
|
 |
| Jag kommer på fm, ev hela dagen. |
| Skrivet av: | C-G [2007-10-11 15:51] | |
|
 |
| Kommer |
| Skrivet av: | dg [2007-10-11 15:09] | |
|
 |
| Jag kommer. |
| Skrivet av: | H-G [2007-10-10 21:17] | |
|
 |
| Jag kommer och är med hela dagen. |
| Skrivet av: | Hempa [2007-10-10 9:55] | |
|
 |
| Jag kommer! |
|
 |
| Jag kommer och är med hela dagen. |
|
 |
| Kan tyvärr inte komma, är i Mora på skidtävling!!! den dagen. |
| Skrivet av: | Peiza [2007-10-09 17:14] | |
|
 |
| Chansen finns att jag springer löpartävling den dagen. Men ett bra initiativ som jag hoppas många dyker upp på. |
| Skrivet av: | stefan [2007-10-09 16:31] | |
|
 |
| Jag kommer efter lunch! |
[Tillbaka]
|
|