Planeringsdag för kommande träningsperiod - Uppdaterad! 2007-10-08 16:25 

Boka in söndagen den 21 oktober, kl 09.30- ca 16.00, i KFUM-huset.
Planeringsdagen vänder sig till alla, från 13 år och uppåt.

Vi lämnar nu en intensiv tränings- och tävlingssäsong bakom oss och blickar nu fram emot en ny lite lugnare träningsperiod. För en gångs skull vill vi vara ute i god tid med planeringen av detta och därför föreslår vi en planeringsdag för kommande vintersäsong.

På programmet står utvärdering av vårens- och höstens träningar och planering av vintersäsongens träningar. Mer detaljerat program kommer under nästa vecka.

Inför mötet så är det bra om man har tänkt till vad man tycker om de träningar vi har haft och de som vi ska planera.
Vad har varit bra? Mindre bra? Vad vill vi förändra? Vilka dagar och tider fungerar bäst osv osv.
Följande träningar ska vi utvärdera, diskutera och planera:
-  Torsdagsträningar
-  Lördagsträningar
-  Träningshelger
-  Träningsläger
-  Gympan
-  Teknikträningar
-  Nattcup
-  Mässan

Under dagen serveras fika och lunch. Anmälan i kommentarsfältet nedan!



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2089


Skrivet av:

Kerstin Norman