|
TIMMEN lördag 10 nov. Digerberget, Nora
| 2007-11-07 07:29 |
Sista uppflyttningen av TIMMEN-infon. Bara så att ingen missar, nån som skulle vilja ut och späka sig i det riktiga TIMMEN-skitväder det verkar bli. Bra! Visa kroppen vem som bestämmer! Men fortfarande: Var är de flesta ungdomar? Tänk Timmen OCH Bodaborg, inte ELLER! Resten av klubben vill ha er med! Gör en tvådagars avslutning på orienteringssäsongen!
Samling 9.00 Milans klubbstuga, Digerberget. Infart från Pershyttan. Startskott 10.00. Anmäl Dig på hemsidan under ANMÄLAN. Går att följa länken här! Klubbmöte i Milans klubbstuga i anslutning till TIMMEN, men mer info kommer!
Anmäl dig till Timmen! >>>
|
Kommentarer
| 9 inlägg hittills |
|
 |
Hej, vi kan tyvärr inte inte vara med på TIMMEN Det gäller hela familjen Risberg |
| Skrivet av: | H-G [2007-11-09 13:00] | |
|
 |
Måste tyvärr kasta in handsken....en elakartad förkylning sätter stopp för mitt deltagande. |
| Skrivet av: | Ari [2007-11-09 8:37] | |
|
 |
| Var tyvärr tvungen o förstöra med ett sent återbud:är dock inte ointresserad som det blev på anmälningssidan:) |
| Skrivet av: | Hempa [2007-10-30 14:21] | |
|
 |
| M>> Jag föreslår en resa till Mjölby och novembersprinten på söndagen istället! Det lutar åt 2 lag i år och vi behöver snabba H45or som kan hänga på H18-grabbarna... :-) |
|
 |
| Tyvärr M&M! Felskrivet! Lördagen 10:e gäller! Men det kommer ju fler år... |
| Skrivet av: | H-G [2007-10-28 18:41] | |
|
 |
Jag har anmält mig , tag hänsyn till min nuvarande fysiska status, för lagets skull. |
| Skrivet av: | M&M [2007-10-28 8:49] | |
|
 |
| Såg datumet 11 november i den ensidiga (men mångsidiga) KFUM-tidningen i posten i veckan. Hoppas på den 11 då jag är upptagen den 10 nov. Vad gäller ? |
|
 |
| Är fullt medveten om detta, men dagen är lång och det ena goda behöver inte förskjuta det andra. I all min stapplighet tänkte jag hinna med båda. |
| Skrivet av: | Tommy [2007-09-26 10:50] | |
|
 |
| Bäste Lars, emedan nämda datum sammanfaller med Närkes Skogskarlars årliga ting, så kommer nog några av oss stappliga att välja tinget. Med vemod skriver jag dessa rader då Timmen är en av årets stora begivenheter. |
[Tillbaka]
|
|