Sista uppflyttningen av TIMMEN-infon. Bara så att ingen missar, nån som skulle vilja ut och späka sig i det riktiga TIMMEN-skitväder det verkar bli. Bra! Visa kroppen vem som bestämmer! Men fortfarande: Var är de flesta ungdomar? Tänk Timmen OCH Bodaborg, inte ELLER! Resten av klubben vill ha er med! Gör en tvådagars avslutning på orienteringssäsongen! Samling 9.00 Milans klubbstuga, Digerberget. Infart från Pershyttan. Startskott 10.00. Anmäl Dig på hemsidan under ANMÄLAN. Går att följa länken här! Klubbmöte i Milans klubbstuga i anslutning till TIMMEN, men mer info kommer!
|