INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Ordförandebyte 2001-10-02 13:45 

Tf. ordförande Lars Ekström önskar avgående ordf. Tommy lycka till

Nu har det hänt, det som bara var en hypotetisk möjlighet när jag blev vald till
v. ordförande, nämligen att bli tf. ordförande.
Eftersom Tommy tyckte att han skulle göra en insats för hela distriktets orienterare så får väl jag försöka göra en insats för KFUM:s orienterare och axla Tommys fallna mantel fram till årsmötet.
Jag är säker på att Tommy kommer att göra en bra insats på sitt nya jobb och önskar honom lycka till.




Skrivet av:

Lars Ekström
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=207


  [Tillbaka



[Tillbaka]