Ordförandebyte 2001-10-02 13:45 

Tf. ordförande Lars Ekström önskar avgående ordf. Tommy lycka till

Nu har det hänt, det som bara var en hypotetisk möjlighet när jag blev vald till
v. ordförande, nämligen att bli tf. ordförande.
Eftersom Tommy tyckte att han skulle göra en insats för hela distriktets orienterare så får väl jag försöka göra en insats för KFUM:s orienterare och axla Tommys fallna mantel fram till årsmötet.
Jag är säker på att Tommy kommer att göra en bra insats på sitt nya jobb och önskar honom lycka till.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=207


Skrivet av:

Lars Ekström