|
Lång Gena-Sneddaövning tisdag! Övriga?
| 2007-09-24 09:21 |
Ingen tisdagsträning fanns i månadsprogrammet. Om det stämmer med verkligheten meddelas härmed att tisdagens och onsdagens Gena-sneddaövning för yngre ungdomar faktiskt blev c:a 3,5 km rakt genom hyggligt framkomlig men platt skog (man kan kliva av och på lite var man vill).
Kanske något för andra kategorier i klubben. Guldgänget? Enklare motionärer? Riktningssvajiga nattlöpare? Kanske bra att ni som tänker utnyttja detta erbjudande (utöver våra 40-45 vit-gula ungdomar, förstås!) antecknar er nedan. För planering, kartutskrift, överklämnande o s v. Ungdomarna startar från 17.45. PS. En riktigt lätt 2-km-variant finns också! D.S.
|
Kommentarer
| 2 inlägg hittills |
| Skrivet av: | H-G [2007-09-25 13:26] | |
|
 |
| Jag kan ställa upp och hjälpa till/alt lunka lite på onsdag, dyker upp. |
| Skrivet av: | Ing-Marie H [2007-09-24 21:55] | |
|
 |
| Jag vet inte hur en sån här övning går till men jag kommer gärna och provar på det i morgon (tisdag). |
[Tillbaka]
|
|