Lång Gena-Sneddaövning tisdag! Övriga? 2007-09-24 09:21 

Ingen tisdagsträning fanns i månadsprogrammet. Om det stämmer med verkligheten meddelas härmed att tisdagens och onsdagens Gena-sneddaövning för yngre ungdomar faktiskt blev c:a 3,5 km rakt genom hyggligt framkomlig men platt skog (man kan kliva av och på lite var man vill).

Kanske något för andra kategorier i klubben. Guldgänget? Enklare motionärer? Riktningssvajiga nattlöpare? Kanske bra att ni som tänker utnyttja detta erbjudande (utöver våra 40-45 vit-gula ungdomar, förstås!) antecknar er nedan. För planering, kartutskrift, överklämnande o s v. Ungdomarna startar från 17.45. PS. En riktigt lätt 2-km-variant finns också! D.S.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2067


Skrivet av:

Lars Hellstrandh