|
25-manna träning 2 oktober 17,45
| 2007-09-28 01:28 |
Årets 25-manna träning kommer att gå direkt norr om Runnaby efter grusvägen mellan Runnaby och Ekersvägen, före Dunderbäcken där det finns en nygjord vändplan sedan några år tillbaka, samåk gärna. Samling 17.30 och start 17.45 prick annars hinner ni inte tillbaka innan det mörknar, vi väntar inte på några eftersläntare.
Tre banor 7,0 4,3 och 2,6 (vit). Kontroller t-ställningar och fasta kontroller. Karta 1:10 000, def med kodsiffror på baksidan tillsammans med startkort = stiftklämmor som ALLA skall stämpla med. Gemensam start. Ser fram imot ett 80-tal deltagare eftersom vi har anmält tre lag till 25-manna och denna träning borde vara ett MÅSTE för alla som skall vara med där. Andra som inte skall springa 25-manna är också välkomna att deltaga. Anmäl er här så jag vet hur många kartor jag skall trycka av varje bana. Är ni osäkra vilken bana ni skall springa inför 25-manna så kolla med UK. Sista anmälan söndag 30/9 klockan 20.00
|
Kommentarer
| 55 inlägg hittills |
|
 |
Malin kommer på träning för 25-manna ! Vit. Emma kommer på vanlig träning. |
|
 |
| Anders Bergman vill gärna springa mellanbanan. |
| Skrivet av: | Lars Jonhed [2007-10-01 18:02] | |
|
 |
| Om det fortfarande går vill jag och Erik Göthlin springa 7 km. |
| Skrivet av: | C-G [2007-09-30 18:41] | |
|
 |
| Malin Halldin, Lasse Arlebo o Gunnel Öst springer plus 20 vita kartor till ungd. |
|
 |
| Jag är gärna med på er 25-manna träning. 4km tack! |
| Skrivet av: | Clobbis [2007-09-30 14:12] | |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | BoRot [2007-09-29 18:34] | |
|
 |
| Mycket arbete håller mig tyvärr borta,,men hoppas ändå vara i stabil form till helgen |
| Skrivet av: | Piraten [2007-09-29 17:56] | |
|
 |
| Jag vill springa långa |
| Skrivet av: | stina [2007-09-28 18:19] | |
|
 |
| jag kan tyvärr inte komma... måste jobba den kvällen.. |
|
 |
| Jag deltar på 4 km. |
| Skrivet av: | Balken [2007-09-28 8:31] | |
|
 |
| Långa vore trevligt. |
| Skrivet av: | Groth [2007-09-27 21:02] | |
|
 |
| Vill ha en lång karta men springer ons em |
|
 |
| Jag vill springa 2,6 |
| Skrivet av: | Kristin C [2007-09-27 17:05] | |
|
 |
| Jag kommer och springer.. den som passar |
| Skrivet av: | hempa [2007-09-27 17:04] | |
|
 |
| Långa för mig |
|
 |
| Kan tyvärr inte komma! |
| Skrivet av: | iva [2007-09-27 14:13] | |
|
 |
| tyvärr så finns 4 hembesök redan inplanerade för den kvällen...kommer därför INTE, men tror att UK vet var jag passar bäst i laget ;) |
|
 |
| Enl UK:s önskemål, 4,3 el. 2,6 - om man inte behövs för övrig ungdomsträning. |
|
 |
| Andreas Windefelt vill springa 2,6, Magnus Windefelt vill springa 4,3. |
| Skrivet av: | culin [2007-09-26 12:22] | |
|
 |
| culin>> Måste tyvärr ta tillbaka min anmälan till träningen. Hinner tyvärr inte hem. |
| Skrivet av: | H-G [2007-09-25 13:02] | |
|
 |
Även om jag ej kan vara med på 25-Manna vill jag ändå prova lite gå- lunka-löp på 4,3 km |
| Skrivet av: | frippe [2007-09-25 9:07] | |
|
 |
| 4,3 km tack. |
| Skrivet av: | sus [2007-09-25 0:11] | |
|
 |
| 4,3 för min del. |
| Skrivet av: | Gunnel [2007-09-24 22:12] | |
|
 |
| Vi kommer att rekommendera denna träning för en del av våra tisdagstränande barn så räkna med några extra kartor på lättaste banan. |
| Skrivet av: | fille [2007-09-24 19:09] | |
|
 |
| 4,3 km tack! |
| Skrivet av: | ollehe [2007-09-24 18:50] | |
|
 |
| springer gärna 4,3 km oavsett uttagning |
| Skrivet av: | lovisa [2007-09-24 16:38] | |
|
 |
| jag kommer och springer! (2,6?) |
| Skrivet av: | Sara K [2007-09-24 9:23] | |
|
 |
| 4.3 km tack! |
|
 |
| Långa banan för mig... |
| Skrivet av: | culin [2007-09-24 8:34] | |
|
 |
Om jag hinner hem gör jag en M&M, alltså en snabb 4,3 eller hyfsad 7,0 UK avgör |
|
 |
| Oskar vill springa 7 km, Kristin 4,3 km. |
| Skrivet av: | LillGarpen [2007-09-24 8:27] | |
|
 |
| Lååånga! Tack. |
| Skrivet av: | Ari [2007-09-24 8:22] | |
|
 |
| Långa tack |
| Skrivet av: | stefan [2007-09-24 8:10] | |
|
 |
| Borde springa långa banan |
| Skrivet av: | NormanK [2007-09-24 7:51] | |
|
 |
| Springer 4,3 km |
| Skrivet av: | Stefan Risberg [2007-09-23 21:51] | |
|
 |
Jonathan och Martin Risberg 2,6 ? Annmarie och Stefan Risberg 4,3 ? |
|
 |
| Peter och Ellinor kommer och springer 4,3 |
| Skrivet av: | Calle [2007-09-23 20:26] | |
|
 |
| Jag springer gärna 7.0-banan... |
| Skrivet av: | Ing-Marie o Lars [2007-09-23 18:57] | |
|
 |
| Två st 4,3-banor, tack. |
|
 |
| Ludde vill springa 2,6 vit & jag tar den som passar |
| Skrivet av: | Brynäs [2007-09-23 16:21] | |
|
 |
| Weine 2,6 vit, Eleonor 4,3 |
| Skrivet av: | birgitta a [2007-09-23 15:22] | |
|
 |
| Den bana som passar. |
| Skrivet av: | Nina Böe [2007-09-23 13:29] | |
|
 |
| Susanne E och jag springer gärna 4,3 = 2 kartor till! |
| Skrivet av: | Kajsa [2007-09-23 11:29] | |
|
 |
| 4,3 km tack! |
| Skrivet av: | M&M [2007-09-23 10:59] | |
|
 |
| Snabb gubbe = 4 km eller långsam seniorwannabe = 7 km det är frågan ??? UK får välja. |
| Skrivet av: | Tommy [2007-09-23 10:51] | |
|
 |
| 4,3km please |
| Skrivet av: | Roland F [2007-09-22 20:44] | |
|
 |
| CG>>Elin och Frida 2,6 km och Åsa 4,3 km |
|
 |
Olle 2,6 (vit) Erik 4,3 el. 2,6 -> C-G bestämmer Björn 4,3
|
| Skrivet av: | Widdas [2007-09-22 17:54] | |
|
 |
| Jag tror att en 4,3 är vad jag skall genomlida. |
| Skrivet av: | Emma [2007-09-22 16:05] | |
|
 |
| Jag hoppas att jag hinner hem (och blir frisk) och springer i så fall 4,3 km. |
| Skrivet av: | Anders [2007-09-22 15:33] | |
|
 |
| Jag kommer och tar mig runt 7an |
|
 |
| kommer och springer gärna 4,3km |
| Skrivet av: | Linda [2007-09-22 14:33] | |
|
 |
| Springer gärna 4,3km. |
|
 |
| kommer och springer. C-G väljer bana! |
| Skrivet av: | Matte82 [2007-09-22 8:30] | |
|
 |
Jag kommer och springer 7.0km.
//Matthias Wiktorsson |
[Tillbaka]
|
|