|
25-manna träning 2 oktober 17,45
| 2007-09-28 01:28 |
Årets 25-manna träning kommer att gå direkt norr om Runnaby efter grusvägen mellan Runnaby och Ekersvägen, före Dunderbäcken där det finns en nygjord vändplan sedan några år tillbaka, samåk gärna. Samling 17.30 och start 17.45 prick annars hinner ni inte tillbaka innan det mörknar, vi väntar inte på några eftersläntare.
Tre banor 7,0 4,3 och 2,6 (vit). Kontroller t-ställningar och fasta kontroller. Karta 1:10 000, def med kodsiffror på baksidan tillsammans med startkort = stiftklämmor som ALLA skall stämpla med. Gemensam start. Ser fram imot ett 80-tal deltagare eftersom vi har anmält tre lag till 25-manna och denna träning borde vara ett MÅSTE för alla som skall vara med där. Andra som inte skall springa 25-manna är också välkomna att deltaga. Anmäl er här så jag vet hur många kartor jag skall trycka av varje bana. Är ni osäkra vilken bana ni skall springa inför 25-manna så kolla med UK. Sista anmälan söndag 30/9 klockan 20.00
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2066
Skrivet av:

C-G Garpenlund
|