INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Utvärdering Närkekvartetten 07 2007-09-13 16:27 

Torsdagen den 20 sept i klubbstugan kl 19.45

Det har blivit hög tid att hålla ett utvärderingsmöte av Närkekvartetten 2007.

Kallade är alla huvudfunktionärer och självklart även alla andra som har konstruktiva åsikter om arrangemanget.

Att fundera på inför mötet:
* Vad fungerade bra/kan bli bättre inom den funktion du arbetade vid?
* Vad fungerade bra/kan bli bättre från tävlingledningens sida?
* Vad uppskattades/uppskattades inte av deltagarna?

Målet med mötet är att sammanställa ett antal framgångsfaktorer att ta med sig samt vilka fallgropar man skall undvika kommande arrangemang.

Huvudfunktionärer får gärna skriva ned sina erfarenheter om just sin post och ta med dem alternativt maila dem till mig så sammanställer jag allt.

Skriv gärna en rad nedan om ni kan komma eller ej.

Mamma och Pappa bjuder på fika! =)




Skrivet av:

Per Jonhed
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=2056


  [Tillbaka

Kommentarer 4 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: ÖLOF [2007-09-20 20:28]
Mycket bra Per. Tack för rapporten.

Skrivet av: Per Jonhed [2007-09-14 18:10]
hempa: Tordagen. Datumet korrigerat i nyheten.

ÖLOF: Ja, det vore en klar förbättring.

Skrivet av: ÖLOF [2007-09-14 14:27]
En förbättring till nästa år är att skicka tävlingsrapport i tid. Det har forrtfarande inte kommit någon i år :o(

Skrivet av: hempa [2007-09-14 13:14]
Jag kommer... men vilken dag ska jag komma? Onsdag 19 sep eller torsdag 20e? ;-)



[Tillbaka]
VECKANS TRÄNING
Ti 30Veteraner: Saml. i Karlslund kl 10 för promenad o fika
Tävling: Poängtävling OK Milan, se Eventor
[Hela månaden]


SNABBLÄNKAR
[Fler länkar]

TÄVLINGAR
KFUM Multisport

SIDAN IDAG
Antal inloggningar: 0
Varav unika: 0

[Mer statistik]