Utvärdering Närkekvartetten 07 2007-09-13 16:27 

Torsdagen den 20 sept i klubbstugan kl 19.45

Det har blivit hög tid att hålla ett utvärderingsmöte av Närkekvartetten 2007.

Kallade är alla huvudfunktionärer och självklart även alla andra som har konstruktiva åsikter om arrangemanget.

Att fundera på inför mötet:
* Vad fungerade bra/kan bli bättre inom den funktion du arbetade vid?
* Vad fungerade bra/kan bli bättre från tävlingledningens sida?
* Vad uppskattades/uppskattades inte av deltagarna?

Målet med mötet är att sammanställa ett antal framgångsfaktorer att ta med sig samt vilka fallgropar man skall undvika kommande arrangemang.

Huvudfunktionärer får gärna skriva ned sina erfarenheter om just sin post och ta med dem alternativt maila dem till mig så sammanställer jag allt.

Skriv gärna en rad nedan om ni kan komma eller ej.

Mamma och Pappa bjuder på fika! =)



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2056


Skrivet av:

Per Jonhed