INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Bara 4+7 uppföljare tisdag resp onsdag!!! 2007-09-10 15:37 

Trots Nattuggla och att Na inte är på plats tycker vi nog i ungdomskommittéen att det kunde vara några fler som ställer upp och ger våra unga ungdomar tips om hur man gör när man hittar rätt i orienteringsskogen. Vi vet ju att de här träningarna uppskattas mycket av de unga.

Träningsområdet gränsar, och delvis överlappar, där vi var i våras. Alltså, skärm vid Billingevägen strax NO Ekers kyrka. Sedan någon km norrut. 18.00 ska ungdomarna vara där. Du också!? Anteckna att du kommer här eller på orginalet, det senaste "Hör ihop...": Vi ses! Eller?




Skrivet av:

Lars Hellstrandh
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=2053


  [Tillbaka

Kommentarer 4 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Piraten [2007-09-11 10:44]
Jag kan hjälpa till ikväll också.

Skrivet av: Groth [2007-09-11 8:43]
Jag kommer ikväll, tosdag.

Skrivet av: stefan [2007-09-11 7:57]
Jag kommer i kväll tisdag! Uppföljning sedan intag av nattugglekontroller borde hinnas med.

Skrivet av: bjornlindgren [2007-09-10 22:58]
Kommer onsdag, om det blir brist på uppföljare kan jag ställa upp (stackars barn...jag skulle själv behöva en uppföljare...).



[Tillbaka]
VECKANS TRÄNING
Ti 30Veteraner: Saml. i Karlslund kl 10 för promenad o fika
Tävling: Poängtävling OK Milan, se Eventor
[Hela månaden]


SNABBLÄNKAR
[Fler länkar]

TÄVLINGAR
KFUM Multisport

SIDAN IDAG
Antal inloggningar: 0
Varav unika: 0

[Mer statistik]