|
Bara 4+7 uppföljare tisdag resp onsdag!!!
| 2007-09-10 15:37 |
Trots Nattuggla och att Na inte är på plats tycker vi nog i ungdomskommittéen att det kunde vara några fler som ställer upp och ger våra unga ungdomar tips om hur man gör när man hittar rätt i orienteringsskogen. Vi vet ju att de här träningarna uppskattas mycket av de unga.
Träningsområdet gränsar, och delvis överlappar, där vi var i våras. Alltså, skärm vid Billingevägen strax NO Ekers kyrka. Sedan någon km norrut. 18.00 ska ungdomarna vara där. Du också!? Anteckna att du kommer här eller på orginalet, det senaste "Hör ihop...": Vi ses! Eller?
|
Kommentarer
| 4 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Piraten [2007-09-11 10:44] | |
|
 |
| Jag kan hjälpa till ikväll också. |
| Skrivet av: | Groth [2007-09-11 8:43] | |
|
 |
| Jag kommer ikväll, tosdag. |
| Skrivet av: | stefan [2007-09-11 7:57] | |
|
 |
| Jag kommer i kväll tisdag! Uppföljning sedan intag av nattugglekontroller borde hinnas med. |
|
 |
| Kommer onsdag, om det blir brist på uppföljare kan jag ställa upp (stackars barn...jag skulle själv behöva en uppföljare...). |
[Tillbaka]
|
|