Trots Nattuggla och att Na inte är på plats tycker vi nog i ungdomskommittéen att det kunde vara några fler som ställer upp och ger våra unga ungdomar tips om hur man gör när man hittar rätt i orienteringsskogen. Vi vet ju att de här träningarna uppskattas mycket av de unga. Träningsområdet gränsar, och delvis överlappar, där vi var i våras. Alltså, skärm vid Billingevägen strax NO Ekers kyrka. Sedan någon km norrut. 18.00 ska ungdomarna vara där. Du också!? Anteckna att du kommer här eller på orginalet, det senaste "Hör ihop...": Vi ses! Eller?
|