Bara 4+7 uppföljare tisdag resp onsdag!!! 2007-09-10 15:37 

Trots Nattuggla och att Na inte är på plats tycker vi nog i ungdomskommittéen att det kunde vara några fler som ställer upp och ger våra unga ungdomar tips om hur man gör när man hittar rätt i orienteringsskogen. Vi vet ju att de här träningarna uppskattas mycket av de unga.

Träningsområdet gränsar, och delvis överlappar, där vi var i våras. Alltså, skärm vid Billingevägen strax NO Ekers kyrka. Sedan någon km norrut. 18.00 ska ungdomarna vara där. Du också!? Anteckna att du kommer här eller på orginalet, det senaste "Hör ihop...": Vi ses! Eller?



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2053


Skrivet av:

Lars Hellstrandh