|
Hör ihop med
| 2007-09-06 08:09 |
När snitslarna väl sitter ute behöver vi 15-20 intruktörer/dag som hjälper våra ungdomar med knepen hur man gör för att hitta dom. (Snitslarna! Inte ungdomarna!) Alltså dags för höstens första UPPFÖLJNING! Vilka kan och vill? PS. Vi tänker oss en till uppföljning i dagsljus i okt och en någon mörk novemberkväll med reflexer och pannlampa.
|
Kommentarer
| 12 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Fam Fjellström [2007-09-10 20:18] | |
|
 |
| vi kan tyvärr inte hjälpa till pga födelsedag och prao |
| Skrivet av: | Kristin C [2007-09-10 18:46] | |
|
 |
| Jag kan hjälpa till både tisdag och onsdags om det behövs |
| Skrivet av: | Susanne E [2007-09-10 17:39] | |
|
 |
| Följer upp på onsdag.. |
|
 |
| Jag kommer på onsdag och ändrar också Oskars dag till onsdag så vi kan ta sällskap :) |
| Skrivet av: | stina [2007-09-09 20:43] | |
|
 |
| jag kommer en av dagarna |
| Skrivet av: | victoria [2007-09-09 20:33] | |
|
 |
| jag kan komma båda dagarna |
| Skrivet av: | lovisa [2007-09-08 16:04] | |
|
 |
| Jag kan hjälpa till båda dagarna om det behövs. |
|
 |
| Jag kommer på tisdag. |
| Skrivet av: | Emma A [2007-09-07 10:43] | |
|
 |
| Jag kan hjälpa till på tisdag |
| Skrivet av: | Piraten [2007-09-07 8:58] | |
|
 |
| Jag kan hjälpa till på onsdag |
| Skrivet av: | H-G [2007-09-07 7:54] | |
|
 |
| Jag kan hjälpa till på onsdag. |
| Skrivet av: | Brynäs [2007-09-06 17:12] | |
|
 |
| 1 st H 60 kommer onsdag. |
[Tillbaka]
|
|