|
Hör ihop med
| 2007-09-06 08:09 |
När snitslarna väl sitter ute behöver vi 15-20 intruktörer/dag som hjälper våra ungdomar med knepen hur man gör för att hitta dom. (Snitslarna! Inte ungdomarna!) Alltså dags för höstens första UPPFÖLJNING! Vilka kan och vill? PS. Vi tänker oss en till uppföljning i dagsljus i okt och en någon mörk novemberkväll med reflexer och pannlampa.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2048
Skrivet av:

Lars Hellstrandh
|