|
Hör ihop med
| 2007-09-06 08:01 |
Till tisdagens och onsdagens uppföljningsträning med våra ungdomar behöver c:a 25 punkter, lätta och halvlätta, märkas ut i Billingskogen.
Förslag på startplats och punkter finns! Finns någon/ra som redan nu vill göra sin insats och sätta ut i st f Gunnel/Lasse/Lasse?
|
Kommentarer
| 1 inlägg hittills |
| Skrivet av: | birgitta a [2007-09-06 21:35] | |
|
 |
| Jag kan sätta ut på tisdagen. På onsdag har vi styrelsemöte. |
[Tillbaka]
|
|