Till tisdagens och onsdagens uppföljningsträning med våra ungdomar behöver c:a 25 punkter, lätta och halvlätta, märkas ut i Billingskogen. Förslag på startplats och punkter finns! Finns någon/ra som redan nu vill göra sin insats och sätta ut i st f Gunnel/Lasse/Lasse?
|