INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
5-manna i Lindesberg 2007-08-25 22:34 

Idag sprangs Sakabs 5-mannakavle på snabblöpta tallhedar utanför Lindesberg. Klubbens förstalag korsade mållinjen som tvåa, men trots övriga bra insatser räckte det inte till en placering topp 3 i lagtävlingen.

OK Tisaren var överlägsna i stafetten och vann med 13 minuter före KFUM:s förstalag med Stefan Aronsson, Oskar Arlebo, Viktoria Nilsson, Mathias Johansson och Christer Garpenlund som på sista sträckan passerade Hagabys förstalag. På placeringarna därefter följde ytterligare fyra Tisarlag och två Hagabylag innan KFUM:s 4:e-lag sprang in på 10:e plats. Tredjelaget blev 14:e, där mycket fina insatser gjordes av Erik Groth, tvåa på sträcka 2 och Erik Lindgren, sträcksnabbast på 3:e sträckan. Övriga KFUM-placeringar blev 30, 31 och 38, KFUM lag 2 stämplade tyvärr fel.

Eftersom någon resultatlista för lagtävlingen i skrivande stund inte publicerats vet vi inte vår placering där, men enligt säkra källor vanns tävlingen av Hällefors, före Tisaren och Almby.

Klicka på bilderna för att se dem i större format


Christer spurtar i mål som andra lag.


Resultat 5-manna >>>


Skrivet av:

Oskar Arlebo
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=2032


  [Tillbaka

Kommentarer 1 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: stefan [2007-08-27 8:23]
Finns lite bilder från helgen.
http://steffo.gotdns.org/5manna



[Tillbaka]