|
Ny chans till logi O-ringen 2008
| 2007-08-16 15:38 |
Många upplevde att de inte hann med i svängarna förra gången det fanns chans att anmäla intresse för logi till O-ringen i Sälen 2008. Därför öppnar vi upp anmälan en dryg vecka till, se länken nedan.
Intresseanmälan Logi O-ringen i Sälen 2008 >>>
[Tillbaka]
|
|