Många upplevde att de inte hann med i svängarna förra gången det fanns chans att anmäla intresse för logi till O-ringen i Sälen 2008. Därför öppnar vi upp anmälan en dryg vecka till, se länken nedan.
Intresseanmälan Logi O-ringen i Sälen 2008 >>> Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2024 Skrivet av: Oskar Arlebo