Ny chans till logi O-ringen 2008 2007-08-16 15:38 

Många upplevde att de inte hann med i svängarna förra gången det fanns chans att anmäla intresse för logi till O-ringen i Sälen 2008. Därför öppnar vi upp anmälan en dryg vecka till, se länken nedan.


Intresseanmälan Logi O-ringen i Sälen 2008 >>>

Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2024


Skrivet av:

Oskar Arlebo