|
Packning av Kylskåpspoesi
| 2007-08-11 16:56 |
Kylskåpspoesi behöver hjälp att packa magneter på onsdag den 15/8.
Hoppas att det finns ett gäng, ca 12-15 personer, som kan ställa upp mellan ca kl 17- 20 (eller mellan de tider du kan) på onsdag. Arbetet är relativt enkelt och brukar vara rätt socialt och trevligt. Dessutom ger det en bra extra inkomst till klubben. Ju fler vi blir, desto snabbare blir vi klara.
Vi träffas i Kylskåpspoesis lokaler som ligger på Olaigatan 34 (PMP-huset). Skriv en kommentar i fältet nedan om du kan hjälpa till.
|
Kommentarer
| 7 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Pionhed [2007-08-14 13:01] | |
|
 |
| Jag kommer förbi en sväng |
| Skrivet av: | Lasse H [2007-08-14 8:05] | |
|
 |
| Kommer någon timme. |
|
 |
| Jag är också på plats. |
| Skrivet av: | fimpen [2007-08-13 16:00] | |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | Hasse [2007-08-12 21:15] | |
|
 |
| Hans och Ulla försöker göra en instas några timmar |
| Skrivet av: | Emma A [2007-08-12 20:24] | |
|
 |
| Jag kommer ca 16.30. |
| Skrivet av: | birgitta a [2007-08-12 19:16] | |
|
 |
| Jag kan på dagtid, har styrelsemöte på kvällen. |
[Tillbaka]
|
|