INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Packning av Kylskåpspoesi 2007-08-11 16:56 

Kylskåpspoesi behöver hjälp att packa magneter på onsdag den 15/8.

Hoppas att det finns ett gäng, ca 12-15 personer, som kan ställa upp mellan ca kl 17- 20 (eller mellan de tider du kan) på onsdag. Arbetet är relativt enkelt och brukar vara rätt socialt och trevligt. Dessutom ger det en bra extra inkomst till klubben. Ju fler vi blir, desto snabbare blir vi klara.

Vi träffas i Kylskåpspoesis lokaler som ligger på Olaigatan 34 (PMP-huset). Skriv en kommentar i fältet nedan om du kan hjälpa till.




Skrivet av:

Anette Carlsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=2017


  [Tillbaka

Kommentarer 7 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Pionhed [2007-08-14 13:01]
Jag kommer förbi en sväng

Skrivet av: Lasse H [2007-08-14 8:05]
Kommer någon timme.

Skrivet av: da Silva [2007-08-13 17:22]
Jag är också på plats.

Skrivet av: fimpen [2007-08-13 16:00]
Jag kommer!

Skrivet av: Hasse [2007-08-12 21:15]
Hans och Ulla försöker göra en instas några timmar

Skrivet av: Emma A [2007-08-12 20:24]
Jag kommer ca 16.30.

Skrivet av: birgitta a [2007-08-12 19:16]
Jag kan på dagtid, har styrelsemöte på kvällen.



[Tillbaka]
VECKANS TRÄNING
Ti 30Veteraner: Saml. i Karlslund kl 10 för promenad o fika
Tävling: Poängtävling OK Milan, se Eventor
[Hela månaden]


SNABBLÄNKAR
[Fler länkar]

TÄVLINGAR
KFUM Multisport

SIDAN IDAG
Antal inloggningar: 0
Varav unika: 0

[Mer statistik]