Packning av Kylskåpspoesi 2007-08-11 16:56 

Kylskåpspoesi behöver hjälp att packa magneter på onsdag den 15/8.

Hoppas att det finns ett gäng, ca 12-15 personer, som kan ställa upp mellan ca kl 17- 20 (eller mellan de tider du kan) på onsdag. Arbetet är relativt enkelt och brukar vara rätt socialt och trevligt. Dessutom ger det en bra extra inkomst till klubben. Ju fler vi blir, desto snabbare blir vi klara.

Vi träffas i Kylskåpspoesis lokaler som ligger på Olaigatan 34 (PMP-huset). Skriv en kommentar i fältet nedan om du kan hjälpa till.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2017


Skrivet av:

Anette Carlsson