|
formtoppning inför u 10
| 2007-08-01 21:57 |
keps ol kl 18:00
på torsdag välkommar fille och matte alla på en keps ol som kommer att arrangeras i solfjärden. vi hoppas att alla u 10 löpare är där och tränar.
anmälan sker på ungdomspladdret!! så vi vet hur många som kommer
obs! det kommer ej serveras fika så, eget fika medtags vid eventuelt behov.
[Tillbaka]
|
|