formtoppning inför u 10 2007-08-01 21:57 

keps ol kl 18:00

på torsdag välkommar fille och matte alla på en keps ol som kommer att arrangeras i solfjärden. vi hoppas att alla u 10 löpare är där och tränar.

anmälan sker på ungdomspladdret!!
så vi vet hur många som kommer

obs! det kommer ej serveras fika så, eget fika medtags vid eventuelt behov.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2012


Skrivet av:

Peter Johansson