|
"Att slå följe med våldet", KFUM torsd 28/6 19.00
| 2007-06-24 17:09 |
KFUM Örebro-tjejen Lotta Angergård berättar om sina månader som följeslagare i Hebron på Västbanken. Garanterat intressant kväll! Välkomna till KFUM-huset!
Att vara följeslagare innebär att man fungerar både som en buffert och en iakttagare av det våld som drabbar båda parter i Israel/Palestina-konflikten.
[Tillbaka]
|
|