KFUM Örebro-tjejen Lotta Angergård berättar om sina månader som följeslagare i Hebron på Västbanken. Garanterat intressant kväll! Välkomna till KFUM-huset! Att vara följeslagare innebär att man fungerar både som en buffert och en iakttagare av det våld som drabbar båda parter i Israel/Palestina-konflikten.
|