"Att slå följe med våldet", KFUM torsd 28/6 19.00 2007-06-24 17:09 

KFUM Örebro-tjejen Lotta Angergård berättar om sina månader som följeslagare i Hebron på Västbanken. Garanterat intressant kväll! Välkomna till KFUM-huset!

Att vara följeslagare innebär att man fungerar både som en buffert och en iakttagare av det våld som drabbar båda parter i Israel/Palestina-konflikten.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2003


Skrivet av:

Lars Hellstrandh