|
Helgträning
| 2007-06-08 07:27 |
För DIG som vill träna i helgen!
Tänkte mig ett pass från Lisselängen, start kl 10:00 på Söndag 10/6. Passet kommer passera en del fina mossar och mycket fina terrrängavsnitt. Ska försöka hinna med och skaffa fram lite kartor (1:50000)
|
Kommentarer
| 4 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Löken [2007-06-09 12:12] | |
|
 |
| da Silva>> nä det har du rätt i, idiotLök ber om ursäkt, hehe ;) |
|
 |
| Löken>>> Jag tänkte nog dyka upp, men såg ingenstans att det var anmälningstvång... ;-) |
| Skrivet av: | Löken [2007-06-09 9:34] | |
|
 |
| Alla>> Kom igen nu då... Det blir ju fint. |
| Skrivet av: | Löken [2007-06-08 13:29] | |
|
 |
| Jag kommer :). |
[Tillbaka]
|
|