Helgträning 2007-06-08 07:27 

För DIG som vill träna i helgen!

Tänkte mig ett pass från Lisselängen, start kl 10:00 på Söndag 10/6. Passet kommer passera en del fina mossar och mycket fina terrrängavsnitt. Ska försöka hinna med och skaffa fram lite kartor (1:50000)



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1995


Skrivet av:

Stefan Aronsson