|
Träningsmöjligheter
| 2007-05-29 14:49 |
Är det någon som vill träna på de banor vi körde den 18 maj (medeldistansen). Så sitter det ute i skogen vita snitslar med kodnummer på och i klubbstugan finns en kartong med alla banor i. Så ta för er och ut o träna.
|
Kommentarer
| 0 inlägg hittills |
Du kan bli först att kommentera den här nyheten!
[Tillbaka]
|
|