Träningsmöjligheter 2007-05-29 14:49 

Är det någon som vill träna på de banor vi körde den 18 maj (medeldistansen). Så sitter det ute i skogen vita snitslar med kodnummer på och i klubbstugan finns en kartong med alla banor i. Så ta för er och ut o träna.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1987


Skrivet av:

C-G Garpenlund