INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Ny ungdomsuppföljning 29 o 30 maj! 2007-05-28 08:01 

Som sagt: Den bästa och mest uppskattade träningen är när vi ställer upp och berättar i verkligheten för våra ungdomar hur man gör för att hamna rätt.

Hoppas vi blir lika många i Markaskogen (samling Ljungstugan) som när media var plats i Billingeskogen 2 maj. "Gummistart" 17.30-c:a 18.00. Upplägget detsamma som senast. "Gör-en-lagom-svår-bana-och-få-instruktion-av-en rutinerad-KFUM:are". Anteckna gärna att ni kommer 29:e och/eller 30:e maj.
Ungdomskmmittén litar på er!




Skrivet av:

Lars Hellstrandh
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1974


  [Tillbaka

Kommentarer 19 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Susanne E [2007-05-30 15:46]
Kan tyvär inte komma idag, innebär att det blir minus två barn också.

Skrivet av: Kristin J [2007-05-30 15:42]
Jag hinner komma idag (onsdag)

Skrivet av: NormanK [2007-05-29 7:41]
Måste tyvärr ändra - Jag kommer imorgon, onsdag, istället. Detta p g a jobbet.

Skrivet av: victoria [2007-05-28 20:40]
kommer onsdag också!

Skrivet av: krissi [2007-05-28 20:39]
jag kommer både tisdag och onsdag!

Skrivet av: victoria [2007-05-28 20:12]
jag kommer imorrn!

Skrivet av: Jennie B [2007-05-28 17:52]
Jag kommer imorgon tisdag

Skrivet av: stina [2007-05-28 16:49]
jag kommer imorrn

Skrivet av: Suss E [2007-05-28 16:07]
Kommer på onsdag, kanske ev. tisdag också.

Skrivet av: Löken [2007-05-28 15:50]
Har jour på brandkåren hela veckan tyvärr :(.

Skrivet av: fimpen [2007-05-28 14:45]
kommer tisdag!

Skrivet av: Pionhed [2007-05-28 10:44]
Kan tyvärr inte någon av dagarna.

Skrivet av: ollehe [2007-05-27 23:15]
Uppställning. Jag ställer mig upp Tisdag. Äsch,jag ställer upp Tisdag

Skrivet av: da Silva [2007-05-27 22:04]
Kan bara onsdag, kommer självklart då.

Skrivet av: Emma [2007-05-27 21:38]
Kommer onsdag

Skrivet av: Brynäs [2007-05-26 8:47]
WF kommer onsdag.

Skrivet av: Anders [2007-05-24 15:37]
Kan bara onsdag, men då kommer jag!

Skrivet av: birgitta a [2007-05-23 14:53]
Kommer tisdag 29 maj.

Skrivet av: NormanK [2007-05-23 13:49]
Kommer tisdag 29 maj!



[Tillbaka]
VECKANS TRÄNING
Ti 30Veteraner: Saml. i Karlslund kl 10 för promenad o fika
Tävling: Poängtävling OK Milan, se Eventor
[Hela månaden]


SNABBLÄNKAR
[Fler länkar]

TÄVLINGAR
KFUM Multisport

SIDAN IDAG
Antal inloggningar: 0
Varav unika: 0

[Mer statistik]