|
Ny ungdomsuppföljning 29 o 30 maj!
| 2007-05-28 08:01 |
Som sagt: Den bästa och mest uppskattade träningen är när vi ställer upp och berättar i verkligheten för våra ungdomar hur man gör för att hamna rätt.
Hoppas vi blir lika många i Markaskogen (samling Ljungstugan) som när media var plats i Billingeskogen 2 maj. "Gummistart" 17.30-c:a 18.00. Upplägget detsamma som senast. "Gör-en-lagom-svår-bana-och-få-instruktion-av-en rutinerad-KFUM:are". Anteckna gärna att ni kommer 29:e och/eller 30:e maj. Ungdomskmmittén litar på er!
|
Kommentarer
| 19 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Susanne E [2007-05-30 15:46] | |
|
 |
| Kan tyvär inte komma idag, innebär att det blir minus två barn också. |
| Skrivet av: | Kristin J [2007-05-30 15:42] | |
|
 |
| Jag hinner komma idag (onsdag) |
| Skrivet av: | NormanK [2007-05-29 7:41] | |
|
 |
| Måste tyvärr ändra - Jag kommer imorgon, onsdag, istället. Detta p g a jobbet. |
| Skrivet av: | victoria [2007-05-28 20:40] | |
|
 |
| kommer onsdag också! |
| Skrivet av: | krissi [2007-05-28 20:39] | |
|
 |
| jag kommer både tisdag och onsdag! |
| Skrivet av: | victoria [2007-05-28 20:12] | |
|
 |
| jag kommer imorrn! |
| Skrivet av: | Jennie B [2007-05-28 17:52] | |
|
 |
| Jag kommer imorgon tisdag |
| Skrivet av: | stina [2007-05-28 16:49] | |
|
 |
| jag kommer imorrn |
| Skrivet av: | Suss E [2007-05-28 16:07] | |
|
 |
| Kommer på onsdag, kanske ev. tisdag också. |
| Skrivet av: | Löken [2007-05-28 15:50] | |
|
 |
| Har jour på brandkåren hela veckan tyvärr :(. |
| Skrivet av: | fimpen [2007-05-28 14:45] | |
|
 |
| kommer tisdag! |
| Skrivet av: | Pionhed [2007-05-28 10:44] | |
|
 |
| Kan tyvärr inte någon av dagarna. |
| Skrivet av: | ollehe [2007-05-27 23:15] | |
|
 |
| Uppställning. Jag ställer mig upp Tisdag. Äsch,jag ställer upp Tisdag |
|
 |
| Kan bara onsdag, kommer självklart då. |
| Skrivet av: | Emma [2007-05-27 21:38] | |
|
 |
| Kommer onsdag |
| Skrivet av: | Brynäs [2007-05-26 8:47] | |
|
 |
| WF kommer onsdag. |
| Skrivet av: | Anders [2007-05-24 15:37] | |
|
 |
| Kan bara onsdag, men då kommer jag! |
| Skrivet av: | birgitta a [2007-05-23 14:53] | |
|
 |
| Kommer tisdag 29 maj. |
| Skrivet av: | NormanK [2007-05-23 13:49] | |
|
 |
| Kommer tisdag 29 maj! |
[Tillbaka]
|
|