Ny ungdomsuppföljning 29 o 30 maj! 2007-05-28 08:01 

Som sagt: Den bästa och mest uppskattade träningen är när vi ställer upp och berättar i verkligheten för våra ungdomar hur man gör för att hamna rätt.

Hoppas vi blir lika många i Markaskogen (samling Ljungstugan) som när media var plats i Billingeskogen 2 maj. "Gummistart" 17.30-c:a 18.00. Upplägget detsamma som senast. "Gör-en-lagom-svår-bana-och-få-instruktion-av-en rutinerad-KFUM:are". Anteckna gärna att ni kommer 29:e och/eller 30:e maj.
Ungdomskmmittén litar på er!



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1974


Skrivet av:

Lars Hellstrandh