Som sagt: Den bästa och mest uppskattade träningen är när vi ställer upp och berättar i verkligheten för våra ungdomar hur man gör för att hamna rätt. Hoppas vi blir lika många i Markaskogen (samling Ljungstugan) som när media var plats i Billingeskogen 2 maj. "Gummistart" 17.30-c:a 18.00. Upplägget detsamma som senast. "Gör-en-lagom-svår-bana-och-få-instruktion-av-en rutinerad-KFUM:are". Anteckna gärna att ni kommer 29:e och/eller 30:e maj.
|