INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Hjälp till att marknadsföra Multisporten! 2007-05-08 11:43 

En reklamfolder för årets upplaga av KFUM Multisport har tagits fram och tryckts i 2200 exemplar. Denna började spridas på 10MILA, finss utplacerad på strategiska platser i och runt stan och ska även spridas under Närkekvartetten. Men för att bli av med alla foldrar behöver vi din hjälp!

Kanske finns det folk på ditt jobb eller i övriga bekantskapskretsen du tror kan vara intresserade? Ta med och lägg ett par foldrar på fikabordet, sätt upp på anslagstavlan eller ge direkt i handen.

Måhända är kusinerna i Småland intresserade? Skicka några foldrar eller ta med till släktträffen. Fråga om du får lägga en bunt på gymet, lägg en i grannens brevlåda, osv. Ju fler foldrar vi får ut de närmsta veckorna, desto bättre. De gör ingen nytta om de ligger kvar i vår låda om några veckor...

Foldrar finns att hämta i klubbstugan eller på Löpex sport. Det finns även ett antal A3-affischer, kontakta undertecknad om du vill ha några eller har tips på var de kan sättas upp. Det går även bra att tipsa i kommentarsfältet nedan.

Tack för din hjälp!

Klicka på bilderna för att se dem i större format





KFUM Multisport >>>


Skrivet av:

Oskar Arlebo
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1955


  [Tillbaka

Kommentarer 2 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Kristin J [2007-05-08 18:35]
Linda>> Jag hade med mig foldrar och häftpistol idag och fyllde på lite på GIH och prydde även anslagstavlorna i långhuset. Några affischer fick jag dock inte med mig...akta så du inte sätter över mina foldrar bara ;)

Skrivet av: Linda [2007-05-08 15:56]
Jag kan ta med någon affisch till universitetet. La några foldrar på GIH men de behövs nog annanstanns också.



[Tillbaka]