|
Hjälp till att marknadsföra Multisporten!
| 2007-05-08 11:43 |
En reklamfolder för årets upplaga av KFUM Multisport har tagits fram och tryckts i 2200 exemplar. Denna började spridas på 10MILA, finss utplacerad på strategiska platser i och runt stan och ska även spridas under Närkekvartetten. Men för att bli av med alla foldrar behöver vi din hjälp!
Kanske finns det folk på ditt jobb eller i övriga bekantskapskretsen du tror kan vara intresserade? Ta med och lägg ett par foldrar på fikabordet, sätt upp på anslagstavlan eller ge direkt i handen.
Måhända är kusinerna i Småland intresserade? Skicka några foldrar eller ta med till släktträffen. Fråga om du får lägga en bunt på gymet, lägg en i grannens brevlåda, osv. Ju fler foldrar vi får ut de närmsta veckorna, desto bättre. De gör ingen nytta om de ligger kvar i vår låda om några veckor...
Foldrar finns att hämta i klubbstugan eller på Löpex sport. Det finns även ett antal A3-affischer, kontakta undertecknad om du vill ha några eller har tips på var de kan sättas upp. Det går även bra att tipsa i kommentarsfältet nedan.
Tack för din hjälp!
|
|

|
KFUM Multisport >>>
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1955
Skrivet av:

Oskar Arlebo
|