INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Kontrollutsättning Närkekvartetten 2007-05-04 21:34 

Här kommer lite information om vad banläggarna behöver hjälp med under tävlingsveckan.

KFUM är ansvariga för kontrollutsättning för 3 av tävlingarna. Jag har satt ihop ett litet schema på vilka aktiviteter vi ska göra. Vid varje klockslag som inte är kursivt behöver vi ca 5-10 personer som kan hjälpa till med att sätta ut kontrollstolpar, skärmar, SI-enheter och glada/ledsna gubbar. Uppgiften ställer högre krav på noggrannhet än orienteringsskicklighet så de flesta kan vara med!

Det vore bra om ni anmälde er i kommentarsfältet och skrev vilka dagar ni kan vara med! Några har redan anmält sig till uppgiften men det vore bra om ni kunde fylla i här också.

Tack på förhand
/ Banläggarna

Schema
Tiderna är högst preliminära

Mån 14 17.30 Utsättning av stolpar Dag 1 och Dag 2 Samling 17.30 på TC

Tor 17 06.30 Utsättning av skärmar och enheter för Dag 1

Tor 17 15.00 Intagning av stolpar, skärmar och enheter för Dag 1

Tor 17 16.00 Omsortering av stolpar, omprogrammering av enheter

Tor 17 17.30 Utsättning av stolpar, skärmar för Dag 3

Fre 18 06.30 Utsättning av skärmar, enheter för Dag 2

Fre 18 15.00 Intagning av stolpar, skärmar och enheter för Dag 2
Snitsla förbjudna område, otydliga stigar för Dag 3

Fre 18 16.00 Omprogrammering av enheter

Lör 19 06.30 Utsättning av enheter för Dag 3

Lör 19 15.00 Intagning av stolpar, skärmar, enheter, snitsel Dag 3




Skrivet av:

Erik Harlén
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1949


  [Tillbaka

Kommentarer 9 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Peiza [2007-05-11 20:19]
Jag kan ställa upp och plocka in kontrollerna alla dagar kl 15:00.

Skrivet av: da Silva [2007-05-10 19:40]
Jag ställer upp där det behövs hela helgen, innan och efter sekretaritet kallar.

Skrivet av: pettson [2007-05-10 9:56]
Kan sätta ut to - fre morgon och ta in to - fre em (om jag kan få skjuts fre morgon).

ev. övertalningsbar för utsättning to - fre kväll

Skrivet av: Brynäs [2007-05-06 21:32]
Jag är bokad av CG tors-fre morgon och em för utsättning.

Skrivet av: Christer Ö [2007-05-05 9:40]
sätter ut stolpar måndagkväll, tar in tors- o fredagkväll

Skrivet av: jennie [2007-05-04 22:35]
Jag kan vara med och ta in på fredag.

Skrivet av: Groth [2007-05-04 22:33]
Jag kan sätta ut på torsdag morgon, ta in på kvällen och sätta ut/ta in på lördag.

Skrivet av: janne [2007-05-04 21:53]
Harlen> Skärmar dag 3 sätts ut 2 gånger.
Lägg även till att ta bort nedan nämnda snitsling lördag 15:00

Skrivet av: Janne [2007-05-04 21:50]
Harlen> Lägg till

Fre 18 16.00 snittsla av förbjudet område samt otydlig stig för dag 3

Finns det liknande som måste göras för dag 1 och 2?



[Tillbaka]
VECKANS TRÄNING
Ti 30Veteraner: Saml. i Karlslund kl 10 för promenad o fika
Tävling: Poängtävling OK Milan, se Eventor
[Hela månaden]


SNABBLÄNKAR
[Fler länkar]

TÄVLINGAR
KFUM Multisport

SIDAN IDAG
Antal inloggningar: 0
Varav unika: 0

[Mer statistik]