|
Kontrollutsättning Närkekvartetten
| 2007-05-04 21:34 |
Här kommer lite information om vad banläggarna behöver hjälp med under tävlingsveckan.
KFUM är ansvariga för kontrollutsättning för 3 av tävlingarna. Jag har satt ihop ett litet schema på vilka aktiviteter vi ska göra. Vid varje klockslag som inte är kursivt behöver vi ca 5-10 personer som kan hjälpa till med att sätta ut kontrollstolpar, skärmar, SI-enheter och glada/ledsna gubbar. Uppgiften ställer högre krav på noggrannhet än orienteringsskicklighet så de flesta kan vara med!
Det vore bra om ni anmälde er i kommentarsfältet och skrev vilka dagar ni kan vara med! Några har redan anmält sig till uppgiften men det vore bra om ni kunde fylla i här också.
Tack på förhand / Banläggarna
Schema Tiderna är högst preliminära
Mån 14 17.30 Utsättning av stolpar Dag 1 och Dag 2 Samling 17.30 på TC
Tor 17 06.30 Utsättning av skärmar och enheter för Dag 1
Tor 17 15.00 Intagning av stolpar, skärmar och enheter för Dag 1
Tor 17 16.00 Omsortering av stolpar, omprogrammering av enheter
Tor 17 17.30 Utsättning av stolpar, skärmar för Dag 3
Fre 18 06.30 Utsättning av skärmar, enheter för Dag 2
Fre 18 15.00 Intagning av stolpar, skärmar och enheter för Dag 2 Snitsla förbjudna område, otydliga stigar för Dag 3
Fre 18 16.00 Omprogrammering av enheter
Lör 19 06.30 Utsättning av enheter för Dag 3
Lör 19 15.00 Intagning av stolpar, skärmar, enheter, snitsel Dag 3
|
Kommentarer
| 9 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Peiza [2007-05-11 20:19] | |
|
 |
| Jag kan ställa upp och plocka in kontrollerna alla dagar kl 15:00. |
|
 |
| Jag ställer upp där det behövs hela helgen, innan och efter sekretaritet kallar. |
| Skrivet av: | pettson [2007-05-10 9:56] | |
|
 |
Kan sätta ut to - fre morgon och ta in to - fre em (om jag kan få skjuts fre morgon).
ev. övertalningsbar för utsättning to - fre kväll |
| Skrivet av: | Brynäs [2007-05-06 21:32] | |
|
 |
| Jag är bokad av CG tors-fre morgon och em för utsättning. |
|
 |
| sätter ut stolpar måndagkväll, tar in tors- o fredagkväll |
| Skrivet av: | jennie [2007-05-04 22:35] | |
|
 |
| Jag kan vara med och ta in på fredag. |
| Skrivet av: | Groth [2007-05-04 22:33] | |
|
 |
| Jag kan sätta ut på torsdag morgon, ta in på kvällen och sätta ut/ta in på lördag. |
| Skrivet av: | janne [2007-05-04 21:53] | |
|
 |
Harlen> Skärmar dag 3 sätts ut 2 gånger. Lägg även till att ta bort nedan nämnda snitsling lördag 15:00 |
| Skrivet av: | Janne [2007-05-04 21:50] | |
|
 |
Harlen> Lägg till
Fre 18 16.00 snittsla av förbjudet område samt otydlig stig för dag 3
Finns det liknande som måste göras för dag 1 och 2? |
[Tillbaka]
|
|