|
Kontrollutsättning Närkekvartetten
| 2007-05-04 21:34 |
Här kommer lite information om vad banläggarna behöver hjälp med under tävlingsveckan.
KFUM är ansvariga för kontrollutsättning för 3 av tävlingarna. Jag har satt ihop ett litet schema på vilka aktiviteter vi ska göra. Vid varje klockslag som inte är kursivt behöver vi ca 5-10 personer som kan hjälpa till med att sätta ut kontrollstolpar, skärmar, SI-enheter och glada/ledsna gubbar. Uppgiften ställer högre krav på noggrannhet än orienteringsskicklighet så de flesta kan vara med!
Det vore bra om ni anmälde er i kommentarsfältet och skrev vilka dagar ni kan vara med! Några har redan anmält sig till uppgiften men det vore bra om ni kunde fylla i här också.
Tack på förhand / Banläggarna
Schema Tiderna är högst preliminära
Mån 14 17.30 Utsättning av stolpar Dag 1 och Dag 2 Samling 17.30 på TC
Tor 17 06.30 Utsättning av skärmar och enheter för Dag 1
Tor 17 15.00 Intagning av stolpar, skärmar och enheter för Dag 1
Tor 17 16.00 Omsortering av stolpar, omprogrammering av enheter
Tor 17 17.30 Utsättning av stolpar, skärmar för Dag 3
Fre 18 06.30 Utsättning av skärmar, enheter för Dag 2
Fre 18 15.00 Intagning av stolpar, skärmar och enheter för Dag 2 Snitsla förbjudna område, otydliga stigar för Dag 3
Fre 18 16.00 Omprogrammering av enheter
Lör 19 06.30 Utsättning av enheter för Dag 3
Lör 19 15.00 Intagning av stolpar, skärmar, enheter, snitsel Dag 3
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1949
Skrivet av:

Erik Harlén
|