|
Hjälp våra 60 ungdomar onsd. 2 maj
| 2007-04-26 16:48 |
De mest uppskattade träningarna är när våra ungdomar får en pesonlig instruktör i lite svårare terräng. Nu på onsdag är det dags! Vi hoppas på DIG!
17.45 från klubbstugan, alt. 18.00 på vägen Eker-Billinge. Avfart 200 m NV Ekers kyrka. 10-mila är avklarat och alla är glada och positiva efter alla framgångar och vill naturligtvis hjälpa nästa generation KFUM-orienterare vidare i livet. De 60 barnen är fördelade på en tisdags-(något större) och en onsdagsgrupp (något mindre). Ingen träning på tisdagen, 1 maj. Osäkert hur många av tisdagsbarnen som då kan komma onsdagen. Några stycken? Hälften? Många? Hur som helst behöver vi många uppföljare, och vill helst ha koll på er. Jättegärna namn nedan!
|
Kommentarer
| 17 inlägg hittills |
| Skrivet av: | ari [2007-05-02 16:58] | |
|
 |
| jag o frippe kommer! |
| Skrivet av: | djn [2007-05-02 16:06] | |
|
 |
| jag kommer |
| Skrivet av: | Pionhed [2007-05-02 11:12] | |
|
 |
| Jag kommer direkt till skogen och skuggar! |
| Skrivet av: | M&M [2007-05-02 6:20] | |
|
 |
| Victoria, Ludvig och Magnus Nilsson kommer |
| Skrivet av: | Emma A [2007-05-01 21:00] | |
|
 |
| Jag kommer |
|
 |
| Kommer. |
|
 |
| Jag kommer. |
| Skrivet av: | Christina [2007-04-30 12:23] | |
|
 |
| Jag kommer |
| Skrivet av: | Clobbis [2007-04-30 12:15] | |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | Björne [2007-04-30 12:12] | |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | stina [2007-04-30 12:10] | |
|
 |
| jag kommer! |
| Skrivet av: | ollehe [2007-04-29 22:57] | |
|
 |
| Kommer 18.00 till "Skogen" |
| Skrivet av: | Kajsa [2007-04-29 10:18] | |
|
 |
| Jag är med! |
| Skrivet av: | krissi, ost och vickan [2007-04-27 19:09] | |
|
 |
vad sa miniräknarna till elven? du kan räkna med oss |
| Skrivet av: | Anders [2007-04-27 10:01] | |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | Peiza [2007-04-26 21:25] | |
|
 |
| Om jag kan gå på benen så kommer jag. Är visst medlurad på nån typ av marathon dagen innan :) Men hey, jag är ju en seg rackare, så det borde gå ;) |
|
 |
| Jag kommer, direkt till Billingeskogen. |
[Tillbaka]
|
|