INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Hjälp våra 60 ungdomar onsd. 2 maj 2007-04-26 16:48 

De mest uppskattade träningarna är när våra ungdomar får en pesonlig instruktör i lite svårare terräng. Nu på onsdag är det dags! Vi hoppas på DIG!

17.45 från klubbstugan, alt. 18.00 på vägen Eker-Billinge. Avfart 200 m NV Ekers kyrka. 10-mila är avklarat och alla är glada och positiva efter alla framgångar och vill naturligtvis hjälpa nästa generation KFUM-orienterare vidare i livet. De 60 barnen är fördelade på en tisdags-(något större) och en onsdagsgrupp (något mindre). Ingen träning på tisdagen, 1 maj. Osäkert hur många av tisdagsbarnen som då kan komma onsdagen. Några stycken? Hälften? Många? Hur som helst behöver vi många uppföljare, och vill helst ha koll på er. Jättegärna namn nedan!




Skrivet av:

Lars Hellstrandh
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1942


  [Tillbaka

Kommentarer 17 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: ari [2007-05-02 16:58]
jag o frippe kommer!

Skrivet av: djn [2007-05-02 16:06]
jag kommer

Skrivet av: Pionhed [2007-05-02 11:12]
Jag kommer direkt till skogen och skuggar!

Skrivet av: M&M [2007-05-02 6:20]
Victoria, Ludvig och Magnus Nilsson kommer

Skrivet av: Emma A [2007-05-01 21:00]
Jag kommer

Skrivet av: Christer Ö. [2007-05-01 20:08]
Kommer.

Skrivet av: Birgitta A [2007-05-01 18:49]
Jag kommer.

Skrivet av: Christina [2007-04-30 12:23]
Jag kommer

Skrivet av: Clobbis [2007-04-30 12:15]
Jag kommer!

Skrivet av: Björne [2007-04-30 12:12]
Jag kommer!

Skrivet av: stina [2007-04-30 12:10]
jag kommer!

Skrivet av: ollehe [2007-04-29 22:57]
Kommer 18.00 till "Skogen"

Skrivet av: Kajsa [2007-04-29 10:18]
Jag är med!

Skrivet av: krissi, ost och vickan [2007-04-27 19:09]
vad sa miniräknarna till elven?
du kan räkna med oss

Skrivet av: Anders [2007-04-27 10:01]
Jag kommer!

Skrivet av: Peiza [2007-04-26 21:25]
Om jag kan gå på benen så kommer jag. Är visst medlurad på nån typ av marathon dagen innan :) Men hey, jag är ju en seg rackare, så det borde gå ;)

Skrivet av: da Silva [2007-04-26 17:09]
Jag kommer, direkt till Billingeskogen.



[Tillbaka]
VECKANS TRÄNING
Ti 30Veteraner: Saml. i Karlslund kl 10 för promenad o fika
Tävling: Poängtävling OK Milan, se Eventor
[Hela månaden]


SNABBLÄNKAR
[Fler länkar]

TÄVLINGAR
KFUM Multisport

SIDAN IDAG
Antal inloggningar: 0
Varav unika: 0

[Mer statistik]