Hjälp våra 60 ungdomar onsd. 2 maj 2007-04-26 16:48 

De mest uppskattade träningarna är när våra ungdomar får en pesonlig instruktör i lite svårare terräng. Nu på onsdag är det dags! Vi hoppas på DIG!

17.45 från klubbstugan, alt. 18.00 på vägen Eker-Billinge. Avfart 200 m NV Ekers kyrka. 10-mila är avklarat och alla är glada och positiva efter alla framgångar och vill naturligtvis hjälpa nästa generation KFUM-orienterare vidare i livet. De 60 barnen är fördelade på en tisdags-(något större) och en onsdagsgrupp (något mindre). Ingen träning på tisdagen, 1 maj. Osäkert hur många av tisdagsbarnen som då kan komma onsdagen. Några stycken? Hälften? Många? Hur som helst behöver vi många uppföljare, och vill helst ha koll på er. Jättegärna namn nedan!



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1942


Skrivet av:

Lars Hellstrandh