INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Teknikträningar tisdag 17/4 och 24/4 2007-04-21 13:26 

De två tisdagarna som är kvar innan 10MILA kommer det erbjudas utmärkta tillfällen till att vässa tekniken och löpformen.

Tisdag 17/4, budkavleträning i Knottebo

OK Tisaren inbjuder till 10MILA-träning i Knottebo, söder om Hallsberg. Jaktstart med fuskgafflade banor, 5km och 9 km erbjuds. Medtag SI-bricka, start kl 18.00. Skriv en kommentar i fältet nedan om du är intresserad så vi kan anmäla till OK Tisaren ungefär hur många vi kommer.


Tisdag 24/4, 10MILA-träning i Kungsör

Anders Bergman ordnar teknikträning på 10MILA-kartan från 2003. Ett bra "tömmarpass" med vägvalsorientering, perfekt för att komma i kroppslig och själslig harmoni inför helgens bragder. Denna träning var ursprungligen planerad till 18/4 men är alltså flyttad. Meddela även intresse för denna träning i fältet nedan.




Skrivet av:

Oskar Arlebo
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1930


  [Tillbaka

Kommentarer 22 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Emma [2007-04-23 22:11]
Jag vill vara med. Kommer till Scandic 17.30

Skrivet av: Balken [2007-04-23 13:05]
Skulle väldigt gärna åka med till Kungsör. Skall jogga lite idag för att se om lite träning är bra för min snuva eller om jag blir förkyld igen. Om jag blir sjuk igen så skriver jag ett litet inlägg om det.

Skrivet av: Göthlin [2007-04-23 8:10]
Ja för sjutton, jag drar med till Kungsör!

Skrivet av: Snorkfröken [2007-04-20 14:10]
Jag vill vara med på tisdag i Kungsör.

Skrivet av: Anders [2007-04-17 8:37]
Någon mer som åker från Väster med bilplats? Annars föreslår jag sammanstrålning vid Scandic Västhaga 17.15 för gemensam avresa i minsta möjliga antal bilar. Fortsätt samåkningsplaneringen på pladdret.

Skrivet av: Ari [2007-04-17 8:06]
Tyvärr tokförkyld så Knottebo missar jag. Kungsör är jag med till.

Skrivet av: culin [2007-04-16 21:33]
Är gärna med till Knottebo imorgon. Är intresserad av samåkning. Åker gärna med någon. Om inte, åker jag med egen bil och kan erbjuda 4 platser i bilen. Åker tidigast 17 från Almby/Sörbyängen.

Skrivet av: Balken [2007-04-16 21:14]
Jag vill hänka imorgon, tack.

Skrivet av: sus [2007-04-16 19:01]
JAg vill hänga med imorgon den 17:e.

Skrivet av: Sara K [2007-04-16 18:04]
Jag vill följa med den 17:e

Skrivet av: Linda [2007-04-16 16:20]
Jag skulle vilja följa med på båda.

Skrivet av: stina [2007-04-16 16:02]
...och jag är också intresserad av samåkning!

Skrivet av: stina [2007-04-16 14:40]
jag kommer på båda 2!

Skrivet av: Björne [2007-04-16 12:44]
Är med nästa tisdag.

Skrivet av: Kajsa [2007-04-16 11:45]
Jag är med imorgon tisdag 17/4. Samåker gärna. Gemensam avresa Karlslund eller GA18 typ?

Skrivet av: Pionhed [2007-04-16 10:43]
Är i Smålandsstenar båda dagarna tyvärr.

Skrivet av: Peiza [2007-04-16 9:27]
Hänger på till Kungsör.

Skrivet av: Anders [2007-04-16 9:12]
Anmäler mig till Knottebo, samåkning önskas

Skrivet av: Axel [2007-04-15 18:32]
Anmäler mig till båda

Skrivet av: stefan [2007-04-14 15:34]
Kommer till knottebo, osäker på kungsör.

Skrivet av: Hempa [2007-04-13 17:04]
Jag kommer på båda!

Skrivet av: da Silva [2007-04-13 16:17]
Kristin och jag ska vara med på båda. Kan ta bil om det behövs.



[Tillbaka]
VECKANS TRÄNING
Ti 30Veteraner: Saml. i Karlslund kl 10 för promenad o fika
Tävling: Poängtävling OK Milan, se Eventor
[Hela månaden]


SNABBLÄNKAR
[Fler länkar]

TÄVLINGAR
KFUM Multisport

SIDAN IDAG
Antal inloggningar: 0
Varav unika: 0

[Mer statistik]