|
Natt-träning tisdag 10/4
| 2007-04-04 23:05 |
På tisdag inleds OK Milans poängtävlingar och för alla som vill träna natt inför Natt-SM och 10MILA finns möjligheten att springa banorna efter att det blivit mörkt.
Kontrollerna kommer att ha reflex och banlängder upp mot 10-11 km kommer att finnas. Skriv en kommentar nedan om du är intresserad så att vi kan förvarna OK Milan om ungefär hur många vi kommer.
OK Milan >>>
|
Kommentarer
| 9 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Pionhed [2007-04-10 10:52] | |
|
 |
Jag är på! Dock räcker min lampa, vad jag vet, bara 60 min. Men det hinner man kanske 10-11 km i bergslagterräng på?!?
Hursom, jag vill gärna springa ikväll! |
| Skrivet av: | stefan [2007-04-09 20:46] | |
|
 |
| mmm natt-ol. kanske kan va nått. jag är på! |
|
 |
| OK Milan har även lovar att sätta ut reflexer på mellanbanan för dom som inte vill springa så långt. Jag tänkte åka dit och öva lite natt-ol. |
| Skrivet av: | Björne [2007-04-05 19:33] | |
|
 |
| Självklart på! |
| Skrivet av: | Chewie [2007-04-05 13:12] | |
|
 |
| Sprang Natt-KM igår och kör alternativträning nästa vecka. Men något mer nattpass hinns nog med. Håller för övrigt med Peiza |
| Skrivet av: | Sjögren [2007-04-05 12:30] | |
|
 |
| Jag är så klart på! 10MILA hägrar =) |
| Skrivet av: | groth [2007-04-05 11:59] | |
|
 |
| UK> jag kommer tyvärr inte kunna springa. Hoppas det släpper snart men fan vet |
| Skrivet av: | UK [2007-04-05 11:19] | |
|
 |
| Den här träningen kommer att gälla som "den viktiga natträningen" jag skrev om i första infomailet. Så Tiomila-löpare bör komma och springa! Det kommer även att ordnas en tiomilaträning i Kungsör den 18e men det blir en dagträning. |
|
 |
| Jag tänkte åka dit, kan ta bil. |
[Tillbaka]
|
|